Subscribe:

Ads 468x60px

czwartek, 27 marca 2014

Na Ryby - Generator banknotów i złota [Kody do gry]


kody na ryby nk
Aktualizacja V2
Generuje monety i złoto za darmo! Kilku moich znajomych używa, dlaczego nie Wy?

Opis: Znudziło Ci się wyciąganie rybobobrów i ryb kiełbasek? Czas na ryby! Na ryby to nie tylko rywalizacja o największa rybę, ale też zadania, turnieje i relaks w bardzo realistycznych lokacjach. Chodźcie razem ze znajomymi na ryby!


    1.Kliknij na "Pobierz"
    2.Zaloguj się na nk.pl i wejdź w grę Na Ryby
    3.W programie wpisz Login NK oraz ilość banknotów/Złota ile chcesz dodać i kliknij "Start "


Działanie Programu przedstawia filmik:



14 komentarze:

Anonimowy pisze...

Działa! Polecam

Anonimowy pisze...

Super, jestem teraz pierwszy wsrod znajomych

Anonimowy pisze...

wkoncu cos dziala do nk..

Anonimowy pisze...

super złoto dodane!!!!

Anonimowy pisze...

wszystkie hacki z tej strony działają, pokazałem już znajomym tez pobrali.

Anonimowy pisze...

super nawet milion banknotów mogę

Anonimowy pisze...

fajnet polecam jestem pierwszy w znajomych

Anonimowy pisze...

działa!

Anonimowy pisze...

super

Anonimowy pisze...

naprawde działa

Anonimowy pisze...

Super

Anonimowy pisze...

nawet miliony banknotów można

Anonimowy pisze...

Polecam:)

Anonimowy pisze...

Działa pobrałem za free i mam juz 212lvl polecam

Prześlij komentarz